Доставка кур'єрськими компаніями: Ін-тайм, Делівері, Автолюкс - Не здійснюється, у зв'язку з негативним нашим досвідом по незадовільній якості роботи цих компаній! Крім того, є можливість отримання товару в місті Хмельницькому у нас в магазині.
може здійснюватися за допомогою однієї з кур'єрських компаній України: Нова пошта, Укрпошта та ін.Протягом деякого часу після оформлення замовлення менеджер інтернет магазину "Ясонька" перетелефонує Вам для узгодження зручного способу доставки і оплати. Обов'язково перевірте дані, вказані при реєстрації перед здійсненням замовлення, так як буде товар доставлятися на адресу з профілю (в разі адресної доставки).
обов'язково вказуйте Місто, Прізвище, Ім'я та По батькові і номер телефону одержувача, а також № складу (в разі використання кур'єрських компаній). Для здійснення доставки Укрпоштою обов'язково додатково вказуйте індекс.
, підтвердженого менеджером може бути здійснена:
-
А саме: здійснити миттєву оплату за допомогою системи "LiqPay", а також переказати кошти на карту-рахунок Приватбанку без комісії та на розрахунковий рахунок (товар буде відправлений на наступний день, так як Вашу оплату ми побачимо тільки на наступний день) . Оплата поштових послуг оплачується додатково покупцем при отриманні замовлення у відділеннях компанії перевізника.-
У нас є можливість відправки замовлень за допомогою послуги "Післяплата (Наложений платіж)" з частковою передплатою в 100 гривень при замовленні до двох пар в одній посилці, і додатково 50 гривень за кожну наступну пару. "Післяплата (Наложений платіж)" - послуга, що надається деякими кур'єрськими компаніями.Умови оплати "Післяплатою (Наложеним платежем)":
- Пересилання дорожче - в залежності від суми покупки і обраної кур'єрської служби
- Існує додаткова оплата при отриманні за переказ платежу адресату, яка здійснюється за рахунок Отримувача. Тарифи уточнюйте у вибраної Вами поштової компанії!
- Замовлення "Післяплатою (Наложеним платежем)" виключає участь в акціях безкоштовної доставки Укрпошти та Нової Пошти. В даному випадку замовник оплачує крім вартості товару, послуги кур'єрської компанії .
- Маленька передплата в разі використання послуги "Післяплата (Наложений платіж)" , для нас це страховка того, що покупець зацікавлений забрати товар на пошті. У випадку відмови чи неотримання замовлення на пункті видачі - передплата не повертається. Ми витрачаємо ці кошти на послуги доставки обраної Вами пошти - в одну сторону до Вас і повернення до нас, а також на доставку і упаковку товару до відділеня пошти. Якщо ці послуги дешевші за передплату - ми повертаємо різницю коштів.
Зазначення вартості посилки при використанні кур'єрських компаній буде оцінена на 100 грн (якщо передоплата була більше - на всю суму передоплати) дешевше ніж її вартість (так як Ви вже 100 грн оплатили). Якщо Ви скористаєтеся послугами Укрпошти, то за замовчуванням товар відправляється безцінними посилками, також можлива оцінка на повну вартість за попереднім погодженням.
повідомте менеджеру ПІБ замовника, ПІБ платника, суму оплати, час оплати по телефону або за допомогою смс, Viber, Telegram, WhatsApp.
на пошті при собі необхідно мати паспорт (або інший документ, що засвідчує особистість, наприклад, водійські права) людини на яку оформлена посилка.
За правилами обраної Вами кур'єрської служби доставки існують
:Нова пошта - на п'ятий день посилка автоматично повертається відправнику, тобто нам. У зв'язку з оплатою поштових послуг, інтернет магазином "Ясонька", посилки в обидва напрямки передплата не повертається.
Укрпошта - посилка повертається власнику, якщо її не забрали в перебігу 5 днів.
в нашому інтернет магазині "Ясонька" здійснюється без проблем. Ми працюємо офіційно: тому дотримуємся Закону України "Про захист прав споживачів". Обмін або повернення товару можливий на протязі 14 днів з дня покупки товару. Днем покупки товару вважається день отримання Вами товару. При поверненні або обміні товару - товар повинен бути без найменших ознак використання, не ношений, без пошкоджень і в оригінальній упаковці, з цілою біркою. При обміні або поверненні товару покупець оплачує пересилку товару в обидві сторони. Повернення грошей за вирахуванням поштових послуг, здійснюється протягом трьох робочих днів з моменту отримання товару інтернет магазином "Ясонька".
, обраної Вами, поштовою службою - номер товаро-транспортної накладної висилаємо на наступний день Вам на електронну пошту, вказану в замовленні.